Redakce Choice

Akademie módy a stylu Anny Arsenievy: školení, recenze

Anonim

V závodě o každodenní péči a práci mnoho žen sotva najde čas pro sebe. V nekonečném spěchu si oblékli ty nejpohodlnější věci, nebo ty, kteří se na ně podívali. Tento přístup však vůbec nepřispívá k rozvoji stylu a neodpovídá módě. Ale jak se ukázalo, nedostatek času a neochota porozumět každodennímu šatníku může být vždy opraven. K tomu stačí věnovat pozornost takové organizaci, jakou je Akademie módy a stylu. Co je tato společnost? Kdo je vytvořen? Jak probíhá školení? A jak efektivní je učit se?

Některé informace o projektu

Akademie módy a stylu je jedinečná organizace specializující se na školení zástupců krásné poloviny lidstva ve vzdáleném režimu. V současné době studuje v této instituci přibližně 365 000 žen a dívek různého věku žijících v různých zemích světa.

Stručná informace z historie organizace

Projekt pod slibným názvem Akademie módy a stylu byl poprvé založen v prosinci 2012. Myšlenka vytvořit takovou organizaci patřila Anně Arsenyevové a jejímu manželovi Sergejovi. Podle příběhů samotné hrdinky byl projekt původně koncipován jako soubor tipů pro výběr správného oblečení, make-upu, účesu, tvarování stylu podle typu postavy apod. Všechny rady byly zahrnuty na blogu autora Anny, kde ve skutečnosti odpověděla na řadu otázek od uživatelů a poskytla bezplatné rady.

Jak projekt nabral na síle, říká Anna Arsenyeva, malý tým rostl. Později počet asistentů a specialistů překonal více než 10 lidí. To bylo pak to bylo rozhodl se organizovat něco víc než předmět blogu předpokládal. Tato unikátní akademie se tedy objevila ve všech ohledech.

Pár slov o tvůrci organizace

Anna Arsenyeva je nejen autorkou a tvůrkyní Akademie módy a stylu, ale také developerem více než 40 různých informačních programů na téma stylu, designu a vlastností výběru jednotlivých šatních skříní. Všechny její techniky jsou prezentovány formou přednášek, které ráda drží a posílá všem příchozím.

Anna je již mnoho let považována za jednu z prvotřídních specialistů na osobní styl. Navzdory tomu, že ve světě módy pracuje již delší dobu (od roku 1999), její doporučení neztratila svou dřívější popularitu. Naopak, je adresována, oceňována a respektována. Tato křehká a okouzlující blondýnka samozřejmě vytvořila více než 100 různých módních kolekcí oblečení, spodního prádla a také příslušenství. Během své kariéry se rychle vyškolila a vyškolila více než 900 mladých specialistů. S její aktivní účastí byla vytvořena Akademie módy a stylu Anny Arsenevové.

Jaká je filozofie projektu?

Podle autora projektu by žena měla být vždy krásná. Při vytváření tohoto obrazu hraje hlavní roli dobře zvolený a promyšlený styl. To není jen každá dáma naší doby. Akademie módy a stylu Anny Arsenyevové vám umožní tuto situaci napravit a naučit začátečníky módy základům krásy a osobního stylu.

Během školení používají odborníci akademie tyto tři složky:

• Osobní přístup (zohledňuje všechny individuální charakteristiky postavy, chuťové preference, charakter a mnoho dalšího).
  • Dostupnost (pro studenty neexistují žádná omezení týkající se pohlaví, úrovně bohatství, věku nebo sociálního postavení).
  • Efektivita (experti dávají vše nejlepší na 100% a zaručují výsledek prací).

To vše slibuje Akademii módy a stylu. Recenze této organizace lze slyšet velmi odlišně. V tomto případě ji někdo chválí, ale pro někoho to vypadalo jako plýtvání penězi. Ale nejdřív první.

Kde začíná práce ve stylu?

Podle odborníků Akademie, práce na stylu začíná studiem jejich vlastních a jedinečných rysů. Studenti Akademie jsou například seznámeni s typy těl, stylistikou a typem barev. Zároveň určují své parametry a začínají vytvářet svůj vlastní styl. Je pozoruhodné, že podávání informací probíhá po částech a po krocích. A proto studenti této organizace zvládají všechno od nuly a pohybují se správným směrem pod vedením osobního stylisty a učitele.

Jaké problémy a problémy řeší učení?

Podle četných recenzí se Akademie módy a stylu zabývá nejběžnějšími situacemi, kdy ženy mají problém s tvorbou šatníku a jeho obrazem. V tomto případě se samotný výcvik provádí na videu a virtuální lekci, školení, během něhož jsou zodpovězeny odpovědi na nejoblíbenější otázky. Například po absolvování školení „Stylový je jednoduchý“ bude každý student schopen:

1. Nezávisle vyberte základní šatní skříň.
  2. Chcete-li vytvořit a vytvořit obrázek (s ohledem na výběr vlasů a make-upu).
  3. Je výhodné prezentovat svůj vzhled (práce s typem obrázku, typem barvy, tvarem obličeje atd.).

Jaký je výcvik na akademii?

Školení na Akademii probíhá na dálku. Zpočátku odborníci organizace doporučují absolvovat tzv. Základní kurz studia. To je přesně to, co Akademie módy a stylu Anna Arseneva nabízí. Volné lekce, které jsou v tomto kurzu přesně pět, nejsou jen darem a gestem dobré vůle, ale poskytují příležitost budoucím studentům organizace seznámit se se základními základy stylu. Podle předběžných údajů tento kurz absolvuje každý měsíc přibližně 7 000 žen a dívek různého věku.

Ve druhé etapě, pokud vás zdarma lekce zaujmou, se předpokládá již placené video lekce. A každý, kdo si přeje, jak říkají uživatelé, doprovázet osobní stylista. Během celého tréninku poskytuje praktické rady, pomáhá pracovat na tvorbě vlastního obrazu, nastavuje a kontroluje kreativní domácí úkoly.

A konečně, po promoci, milovníci módy dostanou nejen diplom, ale také osobní portfolio, individuální sbírku luků a tipy na vytvoření vlastního obrazu a práci na něm.

Akademie módy a stylu Anny Arsenievy: cena

Vzdělávání v akademii lze hradit podle nákladů vybraných balíčků. Například cena sady „Standard“, která obsahuje pouze tři videonahrávky se sadou tipů a vizuálních ilustrací, vás bude stát asi 1300 rublů.

Náklady na „individuální“ soupravu, zahrnující 3 videa, konzultace osobního stylistu a dva instrukce ze série „Jak najít a zakoupit základní věci“ pro obraz, budou stát více než 2270 rublů. Cena balíčku podpory VIP se zvýší o 1900 rublů ve srovnání s druhým setem. Při výběru tohoto balíčku služeb však obdržíte dodatečnou podporu svého osobního stylistu a zpětnou vazbu od něj do jednoho měsíce po skončení kurzu.

Co říkají lidé o učení?

Jak jsme řekli, názory na studium v ​​těchto kurzech jsou rozděleny. Někteří uživatelé tvrdí, že s jejich pomocí se naučili, jak vytvořit svůj obraz podle svých individuálních vlastností, barvy pleti a typu těla. Ukazují své fotografie před tréninkem a po něm. Jiní neměli rádi lekce, protože popisují základní a dlouho známá fakta. Lidé, kteří si je koupili, byli proto zklamaní. Třetí byl dostatek volných hodin Akademie, ale rozhodli se, že nebudou kupovat kurzy za peníze.

arrow